.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضیان:حجم بالای برنج از هند وارد شده است
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس با اشاره به ممنوعیت واردات برنج گفت: متاسفانه حجم بالای برنج از هند وارد شده است.

به گزارش شمال نیوز،  عبداله رضیان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر، شرایط حاضر در کشور را خاص دانست و گفت: مشکلات اقتصادی و نارسائیهایی که وجود دارد از جمله کمبود منابع و اعتبارات شرایط کشور را خاص کرده‌است.

وی ادامه داد: بودجه سال آینده بازنگری شد و از میزان بودجه عمومی ۴۱۲ هزار میلیارد تومانی ۱۳۸ هزار میلیارد تومان کم شد.

وی با بیان اینکه نیاز به حرکت جهادی و خارج از فضای عادی موجود در کشور داریم تا سال را پیش ببریم گفت: دشمن هر کاری کرد نتوانست توفیقی حاصل کند، چون ما مردم بزرگی داریم که باید قدرشان را بدانیم و برای تغییر وضعیت موجود و تحقق اقتصاد مقاومتی بعنوان محور، تلاش کنیم.

رضیان به بحث ممنوعیت واردات برنج اشاره کرد و افزود: برنج از موضوعات مهم استانهای شمالی محسوب می‌شود که از نظر اقتصادی حائز اهمیت است.

نماینده مجلس تصریح کرد: در بحث نفت در برابر غذا حجم بالای برنج از هند وارد شد اما مبنا بر این است که تا زمانیکه فصل برداشت تمام نشود و قیمت برنج تثبیت نشود، این برنجها در انبار باقی بمانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات و زیرساختهای قائم‌شهر اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه به صنعت این شهرستان بصورت جدی با توجه به ظرفیتهایی که دارد توجه نشده‌است.

رضیان در پایان در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان رازی گفت: بنا بر قولی که وزارت بهداشت و درمان به ما داده تا پایان سال بحث سخت افزاری این بیمارستان به اتمام خواهد رسید./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.